Könyv Klub - Három

Sziasztok,



A Könyv Klub ehavi, közösen megszavazott könyve A rengeteg volt. Mielőtt a kezembe vettem volna, már több pozitiv véleményt is olvastam róla az interneten, úgyhogy nagyon vártam, hogy sorra kerüljön, és szerencsére nem is csalódtam benne.
Ha kiváncsi vagy az előző könyvre, akkor itt és itt, illetve itt megtalálsz hozzá mindent. :)

Naomi Novik: A rengeteg 


Fülszöveg:

Agneska egy kicsit ügyetlen, de annál céltudatosabb fiatal lány, aki egy kis faluban él. Mindennapjait azonban beárnyékolja a közeli Rengeteg állandó fenyegetése. Hogy a nép biztonságban legyen egy szigorú és távolságtartó varázsló oltalmazza őket, aminek viszont meg van az ára: minden évtizedben elvisz egy lányt, aki többet nem tér vissza. Ez esetben ez a lány pedig Agneska.
A toronyban azonban kemény tanulás vár rá, ugyanis a lány boszorkány és a Sárkány kitanítja őt, illetve az évek során eddig felhozott lányokat. Agneska azonban ezzel mélyen  a sűrűjébe kerül az eseményeknek.
Vélemény:
SPILER veszély!


Tetszett az egész világa, a hangulata és a karakterek is. Egytől egyik mindet megkedveltem.
Izgalmas volt a cselekménye, főleg azoknál a részeknél, amikor az erdőbe mentek be vagy amikor a toronynál csatáztak a herceggel.
Azt leszámítva, hogy kicsit klisé a béna, de annál magabiztosabb és a mogorva és rideg karakter párosítás, tetszett, hogy Agnesna innovativ, hogy olyan varázslatokat használ, ami másnak eddig nem jutott eszébe, hogy bátor és szembe mer szállni az erdővel is. A Sárkány is valamilyen szinten szimpatikus volt, mert hiába volt érzéketlen tuskó, a végére azért csak megpuhítja Agneska őt, ami szerintem aranyos.

Szerintem, ami tényleg kerekké tette a történetet az volt egyrészt, hogy az erdő sem hagyta magát, hogy "taktikázott" és terjeszkedett, és nem csak a levegőbe beszéltek róla a karakterek

Mésrészt pedig a lezárással mindenre választ kapunk, amik közül semmit nem hiányoltam,  sőt Agneska ismét bizonyította a vakmerőségét és az igazát, amivel legyőzte az erdőt.

Összességében: A történet egy kerek egész, izgalmas sztori volt, aminek a hangulatát is nagyon szerettem.



Következik: Lucy Keating - Álomgyár


Szeretettel:
Brukú


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései