Nyári Book Tag


Sziasztok,

Pár nappal ezelőtt Zsazsi meglepett egy Nyári Book Tag kihívással, amire gondolkodás nélkül igent mondtam - főleg, mert jó kérdésekből gyúrták össze a tag-et. Egy-kettőn elkellett gondolkodnom azért, de viszonylag gyorsan ki tudtam dolgozni és hozni a blogra. Remélem találtok kedvetekre való könyvet a felsoroltakból. Én többet kétszer is elolvastam közülük. :)
1. Milyen könyvet olvastál, amely nyáron játszódik?
Hmmm, lássuk csak.... Vivian Holloway - Tolvaj becsület sorozata.

2. Melyik könyvbéli helyszínre mennél el szívesen nyaralni a nyáron?
Idriszbe. Szívesen megnézném a tájat, a tavat, az üvegtornyokat és sétálnék a macska köves utcákon.

3. Mit olvasnál szívesen kötelező olvasmányként ezen a nyáron?
Kerstin Gier  - Időtlen szerelem sorozatát. Tetszett benne, hogy időt utaznak és több kort is meglátogatnak a történet során, ami amúgy nagyon is izgalmas.

4. Melyik könyvbéli karakterrel / karakterekkel töltenél el szívesen egy estét nyári tábortűznél?
Gideon - Időtlen szerelem c. könyvből. Kicsit romantikus alkat, de okos és határozott is. Nem mellesleg meg igazán vonzó.

5. Ajánlj egy könyvet erre a nyárra!
Vándorsólyom Kisasszony különleges gyermekei sorozat. Izgalmas története van főleg ha valaki szereti a különleges erővel bíró embereket/lényeket és a  régi Londont. (mivel book tag-ről van szó, ezért halkan megjegyzem, hogy a nemrégiben elkészült film sem lett olyan rossz. Szerintem jól meg lett csinálva és Eva Green is remekül eljátszotta a szerepét).

6. Mi az első dolog, ami eszedbe jut a nyár és a könyv szóról?
Bodzás limonádé, vízpart és hintaágy.

7. Melyik könyvet / könyveket tervezed elolvasni ezen a nyáron?
Cassandra Clare - Éjfélkisasszony és Mary E Pearson- Az árulás szíve sorozat.
Mindegyik várakozik már egy ideje a "polcomon", de annyira furdal a kíváncsiság, hogy tovább nem akarom  (vagy nem tudom?) halasztani. Az Éjfélkisasszonyt azért, mert a Csontváros sorozathoz van köze, és mert eddig csak pozitív véleményeket olvastam róla. Az árulás szíve sorozatot pedig múlt nyáron kaparintottam meg, és letehetetlen olvasmánynak bizonyult, ami tele van csavarral. Azóta is jár az agyam azon, hogy mi lesz a folytatásban. :)

8. A forrás megjelölésével hívj meg három embert ennek a tagnek a kitöltésére!
A forrásom, Zsazsogó Nyáplic, akinek köszönöm a tag-et.   

Akikre pedig én gondoltam:



Ezer meg egy puszi:
Brukú



Share:

5 megjegyzés:

  1. Szia, örömmel elfogadom a kihívást, még a mai nap meg is csinálom. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Köszönöm a meghívást, ma válaszolgatok, és szerintem holnap kint is lesz :3

    VálaszTörlés
  3. Yoh!

    Nahát, adtál egy új címet! Az árulás csókját már olvastam (volt szerencsém hozzá), viszont azóta megjelent a befejező kötet is, amit még nem kaparintottam meg. Hm... ha kint lesz könyvhéten, lecsapok rá :D
    Az időtlen szerelem is nagyon bejött, tetszettek a csavarok, nagyon! :) És Xemerius, meg James is üde színfoltok voltak :)

    üdv, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Lányok,

    WriterGirl, Eszter: nagyon szívesen :3

    Zsazsim, melyik könyv jelenti az újdonságot? :) Az árulás csókjának nem tudtam, hogy már meg is jelent a befejezése, lehet azért, mert könyves boltban még csak a másodikat láttam. Már kerül is fel a várólistára!
    Egyetértek, az Időtlen szerelemben csak is jó karakterek szerepeltek. Szívesen mennék velük "kirándulni" a múltba. :D


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem újdonságot, csak felkerült a "könyvhéten megvásárolandó könyvek listájára" a Fennmaradottak-krónikái :3
      Igen, én is! :D Különösen kellemes a tudat, hogy nem kell sok időt tölteni a múltban és kicsi a valószínűsége, hogy elkapok mindenféle járványokat XD

      Törlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései