Drusilla Edwards - Áfonyás muffin

Szeretettel, és elsőként üdvözöllek Drusilla Edwards a Talking Blogs-ban. Köszönöm, hogy „eljöttél” azaz elfogadtad a meghívást.

Köszönöm szépen a felkérést, nagyon megtisztelő.

Talán kezdjük a legelején a beszélgéstMesélj kicsit magadról.

Szükségtelenül sokat beszélek, és az esetek többségében először angolul fogalmazódnak meg a gondolataim.

- Az első, amit egyből megkérdeznék: miért pont Áfonyás muffin lett blog címe?

Nem ez az első nekifutásom egy személyes oldalnak. Ha minden számításom helyes, akkor ez az ötödik alkalom, hogy megpróbálkozom az interneten érdekesnek tűnni. Korábban mindig gondosan megválasztottam a blogjaim címét, talán ez vette igénybe a legtöbb időt. De minek nevezze el az ember azt az oldalt, ahová még maga sem tudja, hogy mit fog posztolni? Találomra a hasamra csaptam, és ez volt az első cím, ami eszembe jutott. És ki ne szeretné az áfonyás muffint?


Ebben igazad van: nekem is a kedvenceim közé tartozik, ráadásul – lehet pont emiatt - egyből meg is jegyeztem a blogot. A címből kiindulva viszont lila vagy legalábbis sötétebb tónusú színekre számítottam, aztán amikor megnyitottam az oldalt, egy egyszerű, letisztult stílussal találkoztam. Hogy hogy ez a minimalista, amolyan „egyszerű, de nagyszerű” stílus mellett döntöttél, és nem a harsány színek mellett, mint azt általában látni lehet?

Nem nagyon egyáltalán nem értek a szerkesztéshez, tehát a szemkápráztató fejléc és az össze-vissza kódolt oldalsáv opciója nem jöhetett szóba. Nem akartam rendelni egy hozzáértőtől, szerettem volna magamtól összedobni valami értékelhetőt. Tulajdonképpen a blogon látható design egy nagyon amatőr, biztonsági megoldás, de emellett nem is vonja el a figyelmet a tartalomról, nem fog fájni az olvasó szeme a bonyolult mintázatoktól.

- Valamit mégis nagyon eltaláltál, mert szerintem pont ettől annyira tetszetős, és könnyen megtaláni mindent az oldalon belül. Ebből kiindulva pedig az első, amit egyből meg is találtam az a tartalomjegyzék. Végig futva azt, láttam többek között egy novellát is. Akarva akaratlanul is megakadt a szemem a „váratlan” szavon. Mit kell érteni ez alatt? Azt a bizonyos Isteni szikrát? :)

Igen, pontosan! Egyik reggel majd szétvetett az írásvágy, tehát leültem és hagytam a szavaknak, hogy kiáramoljanak.

- Tervezel további novellákat is meg osztani a közel jövőben?

Természetesen, de ahhoz meg kell várnom a következő szórohamomat.

 Régóta foglalkozol egyébként az írással? Ez a kérdés már csak azért is érdekes, mert az oldalon vannak cikkek, amik az írással kapcsolatosak.


Azok a cikkek részben saját magamhoz is szólnak, igazán megfogadhatnám az ott leírt tanácsokat. Különböző okok miatt még sosem tudtam befejezni egyetlen nagyobb kaliberű sztorit sem: elment a kedvem, túl sokáig halogattam, átgondolatlan voltam. Szeretnék ezen változtatni. És az eredeti kérdésre visszatérve, igen, amióta az eszemet tudom, történeteket mesélek. Az írás számomra az önkifejezés egyik leghatásosabb formája.

- Tervezel továbbiakat is fel tenni ezek szerint?

Jelenleg nincs semmi sem tervbe véve, de a jövő folyamán mindenképpen szívesen írnék egy-egy cikket.

- Végül, de nem utolsó sorban film tag, avagy ajánló is olvasható. Mik alapján választod ki, hogy miről írsz? Milyen szempontok szerint írod meg?

Ha tetszik valami, és meg akarom osztani a világgal, akkor általában kerekítek egy kis ajánlót róla. A szempontok pedig mondhatni minden műfajnál azonosak: a cselekmény rövid összefoglalója, pár szó a szereplőkről, pozitív és negatív meglátások, egyéb észrevételek, illetve a célközönség kijelölése.

- Utolsó  kérdésként nem hagyhatom ki a folytatást:  milyen további terveid vannak az oldallal?

Szeretném életben tartani a blogot az idei tanév alatt is, nagyon-nagyon büszke lennék magamra, ha képes lennék rendszeresen frissíteni. Igyekezni fogok érdekfeszítő témákat megvitatni a posztjaimban, és mindezt a lehető legösszeszedettebben végrehajtani.

Mindenképpen nézzetek be hozzá  ITT, ITT, ITT, hogy le ne maradjatok az új cikkekről és a vita témákról.
Sok sikert kívánok a blogolás terén, Drusilla, és örülök, hogy megismerhettünk.

További szép napot:

Brukú
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Tartalomjegyzék

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései