Amabel V. Winters - Live a life you will remember

A mai alkalommal Amabellel és a csodálatos, kék- és lila színekben díszelgő livealifeyouwillremember-bp.blogspot.hu oldallal ismerkedünk meg.
Ki is rejtőzik az oldal mögött?

A blogvilágban Amabel V. Winters-ként vagyok jelen és írom bejegyzéseimet. Végzős fővárosi gimnazista vagyok, aki kész tervekkel várja a jövőt. Napjaimban egy tuti biztos pont van: az álmodozás. Ez az, ami semmiképp sem maradhat ki a napomból. Ezen kívül még olvasással, netezéssel, zenehallgatással, fotózással, illetve a legjobb barátnőmmel szoktam tölteni a napot. 

2. Elég jól összehozott, megszerkesztett és felépített blogod van, ráadásul igen talalálóak a modulok elnevezései is. Régóta foglalkozol vele?

Elég régen kezdtem blogolni, volt már jó pár oldalam, úgyhogy van vele tapasztalatom. A modulok nevei pedig egyszerűen csak úgy kipattantak a fejemből, amikor az oldalt szerkesztettem.

3. Vannak esetleg tanácsaid azoknak, akik épp csak most kezdtek bele? Amolyan aranyszabályok?

A kinézettel kapcsolatban annyi, hogy mindenképp illjen a személyiségedhez, ha személyes blogról van szó. Az oldalsávba érdemes rakni egy chatboxot, feliratkozást és archivumot, valamint feldobhatjuk egy idézettel, képpel, illetve írhatunk egy rövid köszöntőt is. Minden bejegyzésben szólítsd meg a közönséget, és a bejegyzés végén tegyél fel kérdéseket, így bevonhatod az olvasóidat.
A lényeg, hogy ne keseredj el és add fel, ha az elején nem kapsz megfelelő számú visszajelzést.:)

4. A tartalomjegyzéket egyből megtalálni Útlevél címen már az oldal elején. Nem haboztam, hogy rá kattinsak e főleg, hogy feltűnt a Bakancslista menü. Még nem igazán láttam ilyet. Honnan jött az ötlete? Ez amolyan belső motiváció vagy rendes, megvalósításra váró tervek? Miket sikerült kipipálni belőle?


A bakancslista ötlete a filmből ered, miután megnéztem, keresgéltem néhány ötletet a WeHeartIt-en, majd megírtam a saját bakancslistám. Ezek egy része biztosan nem fog teljesülni, de remélem, a nagy részét valóra tudom váltani. Már így is számos tételt kipipálhatok róla. Gondoltam megosztom az olvasóimmal is a listámon szereplő dolgokat. Sajnos még csak egy ilyen bejegyzés lett írva, de a közeljövőben tervezem folytatni ezt a sorozatot, hiszen több pozitív visszajelzést is kaptam vele kapcsolatban.

5. Versenyek, díjak menüben találhatóak különböző, meghirdetett versenyek. Ezeket általában csak megosztod, mint elérhető információ vagy esetleg indulsz is?

Ide azokat a versenyeket töltöm fel, melyeken indulok, viszont amint vége egynek, eltávolítom róla a képet.

Az oldal büszkélkethet jelenleg kettő helyezéssel is, amiket részletesebben is taglalsz, miután rá kattintottunk a képre. Érdemes elolvasni. :)

6. Örültem, amikor az Alkotásaim részhez értem, viszont amikor megnyitottam akkor megtervezett borítókat találtam regények és/vagy novellák helyett. Ezek szerint készítesz borítókat? Milyenek a vissza jelzések? Mi alapján készíted őket el? Mi inspirál vagy adja az ötletet?

Sajnos nem tudok valami jól fogalmazni, így novella/vers biztosan nem lesz közzétéve. Szeretek fejléceket, borítókat tervezni, habár elég alapszinten tudok csak. Amikor meglátom a design blogok fejléceit, rögtön elszáll az összes önbizalmam. A borítók jó részét az osztálytársamnak készítettem, akinek nagyon tetszettek. Néhányukat pedig versenyre készítettem, ahol nem kaptam valami jó visszajelzéseket, de hát ezt meg tudom érteni. Ha barátnőm kért fejlécet, mindig küldött pár képet, amit mindenképp szeretett volna rátenni, a többi rám volt bízva. Már egy jó ideje nem készítettem semmilyen borítót, viszont még mindig szívesen csinálom.
A borítókon kívül szeretnék még feltölteni saját rajzokat is.

7. Mesélsz egy kicsit a mottóról azaz az Audrey Hepburn idézetről? Mi alapján esett rá a választásod? Szerintem nem olyan könnyű a megfelelőt kiválasztani. Nekem legalább is számtalan a fejemben van, és úgy érzem, egyszer mindegyik, másszor pedig, hogy egysiksem lenne jó.

Ez a kedvenc idézetem és minden szavával egyetértek. Szerintem a legfontosabb, hogy boldogok legyünk, valóra váltsuk álmainkat. A továbbtanulásnál is azt vallom, hogy inkább olyan szakmát válasszunk, amit szeretünk csinálni és ne olyat, ami milliárdossá tesz. Ne szalasszunk el lehetőségeket, használjuk ki a napot, amennyire csak tudjuk, hogy legyen mire emlékezni. Innen a blog címe is, Live a life you will remember, mely Avicii - The Nights c. számából van.

Igen, igen, Avicii egyből beugrott. :D  Szeretem ezt a számot és jó tanácsot is ad. Egykébként ez a mottó teljesen bele is illik a blogod hangulatába. 

8. Milyen terveid vannak a közel jövőre a bloggal kapcsolatban?

Az utóbbi egy évben eléggé elhanyagoltam a blogot, úgyhogy most szeretnék minél több bejegyzést közzétenni, folytatni a bakancslista-sorozatot, élménybeszámolót írni az utazásaimról, eseményekről, amelyeken részt vettem és még sok sok más. :)

Amabel, köszönöm, hogy itt voltál. Sok sikert mind a blogoláshoz, és mind a Bakancslista teljesítéséghez. Mindeképpen benézek még hozzád ITT, ITT, ITT!

Legjobbakat kínávom:

Brukú 
Share:

4 megjegyzés:

  1. Kedves Brukú,
    itt is szeretném megköszönni, nagyon klassz lett a bejegyzés.:)
    További szép napot,
    Amabel

    VálaszTörlés
  2. Szia Amabel,

    Én pedig köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást. Örülök, hogy ilyen klasszul összehoztuk. :D

    Szeretettel:
    Brukú

    VálaszTörlés
  3. Szia Brukú! :)
    Írtál nekem a blogomra chatbe ezzel a show-val kapcsolatban, és mondtad, hogy nem találtad az email-címem. Elvileg elküldtem neked ide, a chatablakodba, de mostanában nem tudok normálisan küldözgetni vele, úgyhogy inkább kommentbe is kiírom, hogy itt tudsz elérni: eszter.rigo.blog@gmail.com
    Kérlek, minél hamarabb írj :3

    VálaszTörlés
  4. Szia Eszter,

    Megkaptam az üzeneted és itt is, illetve nálad is válaszoltam, hogy tutira menjek. :D

    El is küldtem emailben mindent.

    Szeretettel:
    Brukú

    VálaszTörlés

Az írás számomra:

Az írás számomra:
"Írás közben nincs ítélkezés, se szégyen, csakis szabadság. Amint a toll a papírhoz ér, egy pillanatra szabad vagyok." Jessica Sorensen

Tartalomjegyzék

Fordító

Chat

Írós és történetes blogok hirdetései